Ett hjärta av guld!!

Vad skulle jag göra utan min smurf (Robert)? 

Han är min älskade som får mitt liv att sväva på moln...
Han har givit mig ett lyckligt o glatt liv, o två underbara barn som jag älskar över allt annat i världen!!!

Han har allt som jag älskar:

*Han är romantisk
*han är rolig
*han är mysig
*han är hjälpsam
*han är ödmjuk
*han är snygg, sexig men INTE singel!! =D

O han har ett HJÄRTA av GULD!!!

Det är vi två resten av livet o livet efter det osv... <3 

Jag älskar verkligen den här mannen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett väldigt fint par=)

2009-04-15 @ 20:48:44
Postat av: Marie

Underbart fina tillsammans

2009-04-16 @ 12:07:06
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: joanna

Så fina ihop, o så fina barn. lycka o kärlek. kan bara betyda en sak! ni e ju helt enkelt som gjorda för varan =)

2009-04-24 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0