Irriterande!

Idag var det egentligen dax för min operation (har en knöl i handleden) som jag skulle ta bort... MEN... det blev inget med det! Pappa kom o hämtade mig kl 07.15, o jag hade en tid 08.00. När jag väl kom in så fick jag betala 300 kr, fick på mig en patientband, bytte om till dom mest fulaste kläderna jag någonsin varit med om. =) o gick till väntrummet för att invänta min kirurg. När hon väl kom, så satte sig hon ner för att prata lite o sen kollade hon på handen, o sa:

- men, det är ju ingen ganglion...
-nähe, vad är det för knöl jag har då?
-det vet jag inte, antingen nån liten spricka eller nånting annat som fått handen att svullna till denna knöl.
-ok, o vad händer nu då?
-ja det blir ingen operation i alla fall, men jag kommer att skicka en remiss till dig så får du åka in o röntga handen.
-va?! skämtar du eller? jaja, det finns ju inget att göra....

snacka om att jag var måttligt irriterad! Då kunde jag väl lika gärna gått till vårdcentralen igen o betalat 120 kr istället... Fan va retligt! Men som sagt irriterande!!!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Men dem pengarna måste du ju kunna få tillbaka, det är ju en läkare som ha sagt att du har detta. Det är ett fel dom har gjort inte du

2009-04-10 @ 16:48:52
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0