Nu var jag där igen...

Ibland får jag en blackout om vad jag ska skriva, även om det har hänt en del grejor, men som sagt det är inte alltid jag har tid att skriva heller... Nu är min gubbe o barna framme o köper allergi tabletter till mig, för nu har ju den här j**a pollen kommit fram o det rinner i både näsa o ögon... så jobbigt!! men men..... Idag har jag varit på inskolning med Melvin på hans nya dagis. Vi fick ett varmt välkommande utav både barn o fröknar. Alla barn var så nyfikna på Melvin =) men Melvin var lite blyg, när alla barna hade gått ut för att leka så var det bara jag, Melvin o en fröken kvar (Magdalena hette hon) o då satte Melvin igång o började leka o undersöka alla rum osv... Det känns riktigt skönt att han har fått en dagis plats nu o att han har börjat inskolningen... Detta dagis känns jätte bra, känner mig inte alls orolig som jag gjorde i Källby... O det känns oxå skönt att han redan har en kompis där som han brukar leka med ibland (Ida Sandberg) heter hon... Så det är väl Melvins nya flört... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0