På Lördag Är Det Fest!

Jag fick en förfrågan av Annelie Hoff om jag ville följa med till Mireille på lördag o festa lite... O det tackar man ju inte nej till... =) Så denna helg kommer det är bli fylla, goda vänner o skratt... Jag längtar som bara den...
Sedan bär det av till Stadt för lite mer fylla o dans... =) Det är roligt att gå ut o träffa alla gamla vänner som man inte ser så ofta... (Med tanke på att man sällan är ute)

Vad ska ni göra i helgen då?

Jag vet...... Kom till Stadt vet jag! =)

Kommentarer
Postat av: mackan

tja, nu har jag hittat hit serru! Så nu får du kolla min sida! Vi har nog inte lika mkt barn där men det får du sköta! :)



// markus



http://room237.se

2009-02-19 @ 16:20:14
URL: http://room237.se
Postat av: Annelie

Då blir det party party=)

2009-02-19 @ 19:58:58
Postat av: lotta

du ska inte va ute o slarva du ska packa det är snart 1 mars

2009-02-19 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0