Trött som attan!

Jag gick upp i morses för att ge Max mat, klockan var väl ca 04,45. Men efter att jag bytt på han o matat han så skulle väl inte han sova mer tyckte han..... ja, nä då var att traska upp med han, så vi gick ner för att kolla på tv:n. Men som tur var så somnade han om efter ca en timma.... Jag gick o la mig igen o tänkte: -Gött nu kan jag få sova till ca halv 8-8. Men nej då, Då vaknade Melvin istället vid halv 7 o skulle gå upp, så då var det samma där.... Bara att traska upp.... Så nu har jag varit vaken sen ca kl 5 i morses... känns lagom segt asså! Men ska gå o lägga mig en stund sen när gubben vaknar....Jag vill ju inte sabba kvällen med att vara trött =) För ikväll är det PARTY!!! Fan vad roligt vi ska ha tjejer!!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

bättre du är hemma o sparar pengar det köstar på att flytta

2009-02-21 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0