Vi tjejer asså!

Jag förstår mig inte på oss tjejer... ena stunden så har vi en jävla massa kläder som bara ligger i garderoben,
men så fort vi ska ut o göra nånting tex, gå ut o festa eller gå ut på stan osv så har man plötsligt INGA kläder alls..
-Vad är det för fel på dom som ligger i garderoben då? får man höra utav sin käraste.
- Jo, men dom är inte tillräkligt nya o fina längre...
Men killar har aldrig några problem, dom bara tar nåt som hänger i garderoben o lite parfym så är dom färdiga sen...
Men vi tjejer ska prova o välja kläder ungefär hela dagen innnan kvällen närmara sig. O så är det inte bara det, vi ska ju sminka oss rätt o bestämma sig för om man ska ha uppsatt hår eller utsläppt... Herregud säger jag bara, varför kan inte vi tjejer har det lika lätt som när killar ska gå ut o göra nånting...

Jag blir tokig! =)

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha jo denna fråga har jag många ggr ställt mig, Camill blir galen på mig och mina kläder

2009-02-20 @ 12:21:25
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0