Min otur

Det verkar inte vara min dag idag, i eftermiddags så gick jag o barna ut o lekte, Melvin ville ha hjälp med sin cykel o jag skulle gå dit för att hjälpa honom. Men självklart så drog jag i min lilltå i bordet som står ute på gården, H***te va ont det gjorde!!! Men sen tänkte jag inte mer på det förän jag hade vilat foten en liten stund då den hade börjat svullna upp o när jag väl skulle gå igen så kunde jag knappt gå. O vi som ska åka till Liseberg imorrn med Melvin... En hel dag att springa omkring, jösses! Hoppas att svullnaden har gått ner tills dess, kan ju inte ens gå i mina tofflor!

O inte nog med det, jag har ju min första comeback match på söndag, den som jag har längtat efter att få spela, den kan jag rent ut sagt GLÖMMA!!! Fy f*n för denna piss dag asså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0