Sommar

Äntligen har sommaren kommit på riktigt! Denna veckan har varit helt otrolig, denna sommar, denna värmen, gud så skönt... Visserligen har man bränt sig lite o ser ut som en dansk men det hör till =D Barna trivs med att plaska i poolen o jag i solen, kan det bli bättre? =) Imorrn så ska la familia åka till Flämslätt med Robert Cedergren, sofie, camill o lilla söta Engla... Vi hinner bara vara där på förmiddagen eftersom min Robert jobbar em, fy va surt för han att jobba em denna veckan när det är så gött väder, tycker faktiskt synd om han men han jobbar bara imorrn med o sen har han semester samt pappaledigt i 7 veckor...

På lördag ska jag, Robert, Melvin, Kela o Björn åka till Liseberg (Max ska vara hos farmor). Det ska bli så roligt att få en dag för BARA Melvin skull att få åka dom attraktioner han kan åka... Men mycket folk o härligt väder lär det ju bli, men va gör det! Detta är BARA för min älskade sons skull.. =D

På söndag ska jag göra min första Comeback match (det var 9-10 år sen jag spelade fotbolls match sist) så det ska bli spännande! Vi ska spela borta mot Örslösa... Jösses jag blev redan lite nervös, med det kommer nog att gå bra...

O på måndag så börjar jag jobba, 07.30 sätter jag igång, jag riktigt längtar! Jag tycker faktiskt att mitt jobb är ganska roligt o det är ju skönt att man trivs iaf... =D

Kommentarer
Postat av: Henke

Vad kul att ni ska till Liseberg .. Vi ska dit på söndag så då ses vi nog inte :(

Hoppas vi ses snart igen :) Henke

2009-06-27 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0