Varför!

Det är så mycket som rör sig i huvudet... Jag känner mig nere vissa stunder o det har jag gjort nu en längre tid... Varför kan inte jag få tillbaka den kropp efter en graviditet som en del kan få? Varför kan inte jag få vara smal o fin? Jag vill göra en bukoperation!! Men allt ska handla om så j*la mycket pengar så fort man vill göra nånting.. Jag blir så trött på allt! Jag vill känna mig vacker o snygg, jag är ju för f*n bara 23år men känner mig som 40år i utseende! Jag vill vara den där "snygga mamman" Jag vill känna mig vacker när jag går ut på krogen, när jag shoppar kläder istället för att behöva leta efter storlekar (L-XL) Jag mår skit för det här... Jag hatar min kropp, o det finns INGEN som kan få mig att må bra "för den jag är". Varje gång jag ser mig i spegeln så vill jag bara gråta o skrika samtidigt, men jag gör det inombords istället... Jag kan inte ens vara glad när Robert säger att jag är fin, för jag vet att jag inte är det.. O det känns nästan bara värre att höra det! Jag vill höra det när jag är smal o inte ha en mage som VÄLLER UT!
Det är ingen lätt match att gå ner 20 kg som jag vill göra...
Det tror f*n att man blir deperimerad när man ser ut som jag gör! Det är inge kul att se ens kompisar smala o fina, o en annan går brevid som en "tungviktsboll" (eller vad det nu kallas). Jag har inte haft något självförtroende på ca 3år! Jag drömmer om att gifta mig en dag, men dom drömmarna spricker ganska snabbt... Jag orkar inte ha det så här... Jag vill göra en operation, o det spelar ingen roll om jag tränar för jag kommer ändå att ha överflödig hud på magen, som INTE går att träna bort... Som sagt, jag är 23år o vill vara det oxå (vara snygg, sexig o vacker)...


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Du är vacker!!!

2009-07-07 @ 00:10:17
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: £lli£

Gravidetetskilon är jävligare än pästen...

Om det är någon tröst så tycker jag du ser otroligt vacker ut på kortet. Ha inte för höga krav bara.

Fin blogg! Ha det gott fina du! kram! =)

2009-07-07 @ 22:10:10
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Sara

Ett tips om det går trögt, gå över till LCHF. Jag har gått ner 14 kilo och det tycker jag är bra gjort för en som inte tränar... =)

2009-07-14 @ 22:18:54
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Aida

Jessica, du är snygg, sexig och vacker, den enda som inte tycker det är du själv!

2009-08-30 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0