14-15/3

Igår var jag o Lotta hos Cassandra o Fredrik på lite förfest innan vi drog vidare på en annan förfest inne i stan.. Lotta var nykter o körde o jag tog bara ett par öl så jag var typ oxå nykter så vi åkte till Simon Broberg o där var även Coffe Jonsson, Chrille Karlson, det var kul att träffa gamla polers =) Men vi stannade inte så länge utan åkte till Donkan för att käka lite.. Efter det så åkte vi till Stadt för att skaka lite på rumpan =) men när vi kom dit så var det dött o kl var ju ändå nästan 00.00, men vi hade det trevligt ändå. Satt o tjöta, träffade gamla kompisar o hade det allmän skoj... Men vi var så trötta så vi tog bilen o åkte hem o nanade kudden.... Gud så skönt! =)

Men jag kan lova att jag kan gå ut nykter för att dansa o inte behöven en massa alkohol i kroppen för att ha det roligt..
Så det kommer det bli fler gånger... Men den 4 April är ni välkomna att haka på en redig fylla o sen dra vidare till stadt... (vill fira mig födelsedag som är den 2 April med att gå ut med mina härliga väner o ha det grymt skoj!!!) Hör gärna av er om ni är sugna.... Men vem vill inte det?! hahah

                                              

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som du hade en bra kväll. Hur mår dina pojkar?

2009-03-16 @ 12:02:39
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0