Älskade mamma o pappa!

Det finns inte ord till hur tacksam jag är att ni hjälper oss med allting, Städning, barnvakt, köper en massa saker till barna osv... Jag älskar verkligen min mamma o pappa, kan man ha bättre föräldrar än jag? =) som hela tiden ställer upp för mig o min familj! Tack snälla för att ni finns! Jag önskar att jag kan göra nånting tillbaka som ni gjort för mig...

Mamma...........
jag är glad att du är MIN mamma,
jag är tacksam för allt du gör,
jag är lycklig som får vara din dotter,
jag tycker om att umgås med dig.

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!

Pappa............
Han är speciell, han är min pappa som alltid har funnits för mig,
Han är världens bästa morfar som älskar att busa med min son Melvin,
Jag är glad som har dig, du är världens goaste o snällaste pappa!

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!!!!!

Mamma o Pappa......... Ni ska veta att jag älskar er o att ni betyder allt för mig!

JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

nu blir nog morsan tårögd.kom ihåg detta när dom en gång behöver dig på ålderns höst

2009-03-02 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0