Götenebor =)

Denna helgen har det varit fullt upp kan jag lova... Vi började i fredags med att flytta typ alla lådor till lägenheten, sen tog mamma o pappa barna så jag o Robert kunde åka ner o greja lite, tänkte ställa upp tallrikar o glas mm i skåpen i köken, men nä då..... då hade ju fan inte idioterna städat nånting i köket, så det såg ju för jävligt ut o äckligt som fan..... Åh ska jag behöva städa ur deras skit! Men det va det bara att göra. Så lördags morgonen åkte jag ner för att städa o det tog mig 4½ timma att städa ur ett litet jävla kök..... åh va arg jag va! Men nu är det städat o frächt, o vi har även kommit iordning bra mycker i alla fall vilket är väldigt skönt o bra (med tanke på att barna ska slippa röran).... O idag så har vi grejat i Melvins rum så nu har han fått ett rum att leka o sova i, utan en massa lådor =) Så nu sover han i sitt nya rum, får se när han kommer in till oss i natt bara =)

Nu är det fritt fram att komma o hälsa på! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0