Men lägg ner....

Vart är den härliga solen eller???? Snö snö snö, fan det är väl inte juletid nu... åh vad tokig jag blir... tar!!Idag gick jag o Melvin fram till leksaksaffären för att köpa "My first PC" så kanske han kan låta bli våran dator för en gång skull... =) sen är barna har somnat ska vi börja slipa i köket, för i morrn kommer pappa o ska hjälpa oss med tapetseringen.. Fan vad jag längtar!!! 

Usch... kom på vilka tråkiga inlägg jag skriver, hur roliga är dom att läsa eller. Fast det kan bero lite på att denna veckan har det inte hänt så mycket med tanke på att barna varit sjuka.. så då har vi bara hållt oss hemma o myst med dom...

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt med att få nytt! Vill se bild sen på hur det blev med nya tapeten o allt.

2009-03-14 @ 09:21:41
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0