Min stora pojk...

Melvin har verkligen förstått att vi bor i Götene nu, han verkar trivas jätte bra, vilket är skönt...
Han har t.o.m sovit i sin säng från att han gick o la sig på kvällen tills han vaknade på mogonen, han är verkligen jätte duktig som sover hela nätter i sin egna säng i sitt eget rum.. Det gjorde han inte ens när vi bodde i huset, så han trivs nog bättre här... =) Han förstår nog nu att det inte är så farligt att sova själv i sin säng =) Han är helt underbar lilla Melvin, han är så mysig när han kommer in på morgonen o vill mysa med sin mamma... o Max ligger i sängen bredvid o tjötar o gurgglar... =) det är mina pojkar det... =)

                 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jag är jättenöjd med tatueringen. Jag kopierade Eriks hand i kopiator o hade med till "Living art" så fixade en av dom där inne resten.

2009-03-06 @ 13:45:10
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Marie

va härligt att höra att ni trivs så bra. Får nog ta o hälsa på dig en dag. Hur kom det sig att ni flyttade till Götene, jag trodde ni skulle flytta in till stan.



Det var en gästartist som gjorde tatueringen på mig, han var oxå från USA. Börja med att kopiera eller gör tryck av barnens händer eller fötter. Jag kollade även runt mycket på nätet efter gjorda tatueringar.

2009-03-07 @ 16:43:20
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0