Stackars barn

Jag tycker så synd om mina små godingar! Melvin låg o skrek o hade svårt att sova igår kväll, han sa att han hade ont i halsen, så idag har vi ringt till vårdcentralen o fick en tid för Melvin kl: 14.40. Dom ska nog ta halsprov o blodprov på min stackars älskling.... Det känns som om jag har en stor sten i bröst o hjärta när jag tänker på hur dom små liven har det med denna sjuka... Max är jätte sjuk o helt förstörd, ringde in till Barn o ungdom i Lidköping o dom ringde vidare till KSS så Robert ska åka in med Max till Infektionsavdelningen på KSS idag kl:13.30. Max har hostat hela natten o har feber o en jätte kraftig förkyldning... Jag är rädd att det kan vara en lunginflammation eller nånting annat otrevligt... Jag älskar mina barn o hoppas att dom blir friska snart...


Kommentarer
Postat av: Cassandra

De ser inte ut som han har så JÄTTE mycket vattenkoppr, skönt de! Hoppas dom kryar på sig snart!

2009-03-17 @ 22:33:38
URL: http://cassis24.blogspot.se
Postat av: lotta

kan trösta dig med att vattenkoppor är lindrigare ju mindre barnen är.att ni inte såg till att engla fick lite koppor hon med men det kanske kommer

2009-03-18 @ 11:46:36
Postat av: Marie

DEt är så hemskt när dom är sjuka. Önskar att man kunde ta det ifrån dom.

2009-03-18 @ 21:22:13
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0