Va jag är lycklig! =)

Jaha, då vaknade man upp med SNÖ idag med, fy fan säger jag bara... Jag blir så less på detta, vart tog de sköna vår vädret vägen? Jaja, igår fick jag ett samtal om att Melvin har fått en dagis plats... ÄNTLIGEN! Så den 14 april är det dax för inskolning på det nya dagiset, han ska gå på Micklagården... O nån timma efter så fick jag ett till samtal, o då var det ifrån Ceciliagården o dom ville träffa mig på en jobb interjuv! Snacka om att jag är lycklig! =) Kan det bli bättre, tror inte det! Så den 3 april kl 13.00 ska jag dit.... =) Hela april månad är det bara bra grejor som händer... den 2:a fyller jag år! Jippi... =) den 3:e ska jag klippa mig o sen gå på interjuv, den 4:e ska jag ut o parta med mina kära vänner. Den 18:e så fyller min käre bror Tomas 30 år o senare den dagen kl 17 ska jag på ljusparyt hos Annelie Hoff. O den 25:e ska vi till Göteborg o fira min mormor som fyller 85 år! Bara roliga händelser den månaden...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! vad kul med Miklagård! Mina barn går ju där, eller ja Emma slutar ju snart men ändå! Ida går ju på blåbär ett tag till! Kommer vi träffas på alla dagis tillställningar!

Och jobbintervju! Gott att höra! Och det är ju närma oss!eller väldigt närma oss! Så du kan ju ha din rast här : )

Skönt att ha en kul månad framför sig!

2009-03-27 @ 14:10:21
Postat av: Carro

De låter riktigt bra för din del!=) Kul att de går bra för dig/er! :) Hoppas de går på intervjun och att melvin trivs på sitt dagis!:) trevlig helg på er!:)

2009-03-27 @ 14:21:23
URL: http://omcarro.blogg.se/
Postat av: Ida

Glöm inte att vi ska ha barn också! :)

2009-03-27 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0