Vilken söndag!

Det började med att jag vaknade upp i natt för att ge lille Max mat, o sen upptäcker jag att Robert inte har kommit hem från sin fylla på Harrys... Då vankades det oro kan jag lova... Jag ringde han kl 03.30 o fick först inget svar, då började jag koka, sen ringde jag igen o då svarade han o sa: Jag har missat bussen så jag sover hos Runken (Mikael Ronström). Jag var rent ut sagt så jävla förbannad, men sa inget mer o la på o gick o la mig igen... Han kunde väl ha slängt i väg ett sms iaf o sagt att han missat bussen... Så på morgonen så ringde jag till Kela o Björn för att kolla om dom kunde hämta honom vilket dom gjorde, så tack snälla för att ni körde hem honom... Älskar er!!!! =) Men sen när han väl kom hem så skämdes han en aning o bad o förlåtelse, o jag kan ju inte vara arg på min lilla goding då, när han ber om förlåtelse! =)
Nog om det..... För övrigt så har söndagen varit som vilken söndag som helst.... slappat i soffan, käkat mat, o tvättat... o kvällen kom o Max somna o sen var det Melvins tur att sova, han har ätit lite dåligt idag o ville inte ens ha välling innan han skulle sova, märkligt tyckte jag.... Han hade precis somnat in hos mig i knät, men vaknade med en himla fart o spydde rätt ut som en jävla fontärn o de var ju inte lite heller... så det vara ju bara att ställa stackarn i duchen... Men nu verkar han må bättre i magen iaf, så nu sover han gott.... 
Jösses... nu kan jag nog slappna av... eller??? 

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha skulle inte förvåna om han och dem andra fylletrattarna stod på torget och väntade på bussen trots att det numer är en stor bilparkering där ;)

2009-03-09 @ 09:16:02
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: lotta

där ser du hur vi mödrar hade det när döttrar växte upp han var ju ialla fall i skaraborg

2009-03-09 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0