Fullt upp...

Jösses vad jag har varit dålig på att skriva... Denna veckan har varit lite mycket att tänka på... Men nu är jag tillbaka =)
Här kommer lite uppdatering från i veckan....

Måndag... Lämna Melvin på dagis, gick o tog en fika med Therese, sofie o sen kom även Lisa, madde o carro...
Tisdag... Var hemma HELA dagen...
Onsdag... Var i stan o fotograferade Max hos Johan Söderström...
Torsdag... Bokade biljetter till en dygnskryssning på Cinderella som vi ska åka den 9/5 med Emelie o Johan Sandberg...
                    Fan vad roligt va roligt vi ska ha!!!!! Längtar som bara den!!!!!!!
Fredag... Var hemma hos Lotta o Emil o fika, sen gick vi hem för att grilla. O det gjorde vi kan jag lova, barna var laggda o vi grillade kött med hasselbakpotatis o min räkröra... mumma!!! Inte nog med det, Robert hade tänt en massa ljus på balkongen o satt ut radion för lite härlig musik, så där satt vi på kvällen o åt o drack lite öl o tittade på stjärnorna o allmänt myste... Gud så härligt det var.... Oj höll på att glömma... Robert visste inte om att vi skulle åka på kryssning så han fick även biljetten den kvällen o snacka om att han blev överraskad... =)
Lördag... Åkte upp till Hällekis till Pappa (mamma jobba) o sen gick vi upp till Hellehof för att titta på när Robert spelade fotboll i A-laget, o det gick väldigt bra, dom vann med 4-1 mot Moholm... Efter matchen åkte vi till Claesson o Christina för att grilla, det bjöds på flintastek, hemma gjord potasissallad (så j***a god) o sallade med jätte gott nybakat bröd...
Söndag... ja idag vet jag inte riktigt vad som händer med det återstår o ser...

så nu vet ni vad jag har gjort i veckan då.....

så nu till helgen som kommer åker vi på kryssning...... ÅÅÅÅÅHHHHHH vad jag längtar.... Jag o Emelie ska sitta i baren med HÅKAN o Robert o Johan.... hmmm... ja dom följer väl med ANITA (till fyllecell) haha nä, skämt o sido...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0